دکتر علی منافی 4 جراحی بینی 4 جراحی بینی ترمیمی یا ثانویه

جراحی بینی ترمیمی یا ثانویه

عمل بینی تزمیمی
عمل بینی ثانویه

قبل از عمل بینی، باید آزمایش‌های خون، عکس‌برداری و سایر بررسی‌های پیش از عمل را انجام دهید. این بررسی‌ها به منظور ارزیابی وضعیت سلامتی شما و تعیین ایمنی جراحی لازم است.

truncate dir-rtl

دکتر علی منافی در دهمین کنگره رینوپلاستی

عمل بینی ثانویه

چه عواملی نیاز به جراحی ترمیمی بینی دارد؟

عواملی که نیاز به این جراحی دارد شامل بینی کوچک، بزرگ، منحرف و غیر متقارن است.

چه زمانی می‌توان جراحی ثانویه بینی را انجام داد؟

مناسب‌ترین زمان برای جراحی ترمیمی بینی، وابسته به نوع و شدت عیوب بینی و وضعیت عمومی بیمار است. اما در بیشتر موارد، پزشکان توصیه می‌کنند تا بیمار به سن بالغی برسد و ساختار بینی‌اش به طور کامل رشد کرده باشد.

آیا جراحی ترمیمی بینی خطراتی دارد؟

مانند هر جراحی دیگری، جراحی بینی ثانویه هم خطرات و عوارض دارد. این عوارض شامل عفونت و خونریزی می‌شود.

آیا جراحی بینی ثانویه دردناک است؟

به طور کلی، بیماران پس از این جراحی ناراحتی و درد ملایمی را تجربه می کنند. اما پزشکان معمولاً داروهای تسکین درد موضعی یا شربت‌های مسکن را به بیماران تجویز می‌کنند تا این ناراحتی را کاهش دهند.