دکتر علی منافی 4 لاغری و پیکر تراشی 4 هزینه جراحی لیفت ران در سال 1403 چقدر است؟🦵

هزینه جراحی لیفت ران در سال 1403 چقدر است؟🦵

هزینه جراحی لیفت ران با توجه به عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد. در این مقاله از سایت دکتر علی منافی برخی از عواملی که می توانند بر هزینه تاثیر بگذارد.

قیمت-جراحی-لیفت-ران

عوامل تاثیر گذار بر هزینه جراحی لیفت ران

لیفت ران یک عمل جراحی زیبایی کانتورینگ بدن است که هدف آن بهبود فرم پایین تنه است. این روش می تواند ظاهر ران های سنگین یا افتاده را بهبود ببخشد و شکل داخلی و خارجی ران های را به ظاهری جوان تر تغییر دهد.

در طول مشاوره قبل از عمل، جراح جنبه های مختلف عمل لیفت ران از جمله هزینه های تقریبی آن را برای بیمار توضیح می دهد. اولین نگرانی جراح این است که به بیمار کمک کند تا پس از ارزیابی گزینه های درمانی و بودجه خود تصمیمی آگاهانه بگیرد.  برخی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت جراحی لیفت ران شامل:

موقعیت جغرافیایی

هزینه زندگی و هزینه های مراقبت های پزشک می تواند از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت باشد که منجر به تفاوت در هزینه های جراحی می شود.

نوع روش لیفت ران

انواع مختلفی از روش های لیفت ران مانند لیفت داخلی ران، لیفت بیرونی ران یا ترکیبی از هردو وجود دارد. پیچیدگی و وسعت روش می تواند بر هزینه تاثیر بگذارد.

برخی از بیماران ممکن است فقط به اصلاح جزئی در قسمت داخلی ران نیاز داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به برداشتن قابل توجه پوست شل و بافت چربی از هر دو قسمت خارجی  و داخلی ران داشته باشند.

در برخی موارد، جراح ممکن است لیفت ران را با لیپوساکشن ترکیب کند تا نتیجه مطلوب تری داشته باشد که بر هزینه کلی تاثیر می گذارد.

هزینه های تسهیلات جراحی

هزینه های مربوط به مرکز جراحی که در آن عمل انجام می شود، می تواند به هزینه کلی اضافه شود. عواملی مانند شهرت، امکانات رفاهی و موقعیت مکانی تسهیلات می توانند بر این هزینه ها تاثیر بگذارد.

هزینه بیهوشی

نوع بیهوشی مورد استفاده در طول جراحی بر هزینه آن تاثیر می گذارد. معمولا بیهوشی عمومی گرانتر از بیهوشی موضعی است.

 آزمایش ها و مشاوره قبل از جراحی

قبل از انجام جراحی لیفت ران، بیماران ممکن است نیاز به انجام آزمایشات و مشاوره های مختلف با جراح خود یا سایر  متخصصان پزشکی داشته باشند. این هزینه های اضافی باید در نظر گرفته شود.

مراقبت های بعد از عمل و ویزیت های بعدی

پس از جراحی، ممکن است هزینه های اضافی برای مراقبت های بعد از عمل، از جمله دارو ها، پانسمان ها، لباس های فشرده سازی و ملاقات های بعدی شما با جراح وجود دارد.

روش های اضافی

اگر روش های اضافی مانند لیپوساکشن یا کانتور بدن را همراه با جراحی لیفت ران خود انتخاب کنید، هزینه کلی را افزایش می دهد.

 شما می توانید با دکتر منافی، جراح فوق تخصص پلاستیک واجد شرایط  مشورت کنید که بتواند ارزیابی شخصی از نیاز های شما ارائه دهد و برآورد دقیقی از کل هزینه  را بر اساس شرایط خاص شما ارائه دهد.

جراحی-لیفت-ران

هزینه لیفت ران چقدر است؟

هزینه جراحی لیفت ران در تهران توسط تعدادی از عوامل کلیدی از جمله مهارت ها و تخصص جراح انتخاب شده است. همچنین شهرت کلینیکی که در آن جراحی انجام می شود، تعیین می شود. هزینه جراحی لیفت ران به طور کلی، بستگی به میزان برداشتن پوست مورد نیاز و این که آیا این روش با لیپوساکشن  همراه است یا خیر.

 هزینه جراحی برداشتن چربی ران

هزینه جراحی برداشتن چربی که معمولا هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب جراح زیبایی و کلینیک توسط بسیاری از بیماران سوال می شود. در حالی در نظر گرفتن هزینه لیفت ران مهم است، توصیه می کنیم این تنها عاملی نباشد که تصمیم خود را بر اساس آن قرار می دهید.

همچنین باید صلاحیت، تجربه جراح و مشخصات کلینیک را در نظر بگیرید. بیماران اغلب به ما می گویند که افزایش اعتماد به نفس حاصل از جراحی لیفت ران اغلب آن ها را به این فکر می کنند که چرا زودتر  این جراحی را انجام نداده اند.

اگرچه ممکن است قیمت جراحی لیفت ران گران  به نظر میرسد، اما مهم است که در مورد آنچه به عنوان بخشی از این عمل گنجانده شده است، دیدگاهی جامع داشته باشیم. این شامل مراقبت های قبل و بعد از عمل می شود. عمل لیفت ران تقربا 2 تا 3 ساعت طول می کشد و شامل بیهوشی عمومی برای راحتی کامل شما انجام می شود.

هزینه-لیفت-ران

نتیجه گیری

هزینه جراحی لیفت ران به شرایط مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی، نوع روش لیفت ران، هزینه های تسهیلات جراحی، هزینه بیهوشی و روش های اضافی را شامل می شود.

سوالات متداول

دکتر علی منافی جراح پلاستیک

دکتر علی منافی

دکتر علی منافی در اردبیل به دنیا آمده و تحصیلات خود را تا آخر دبیرستان در آن شهر گذراند. در سال 1357 با کسب رتبه برتر کنکور سراسری وارد دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد و در سال 1367 فارغ التحصیل گردید و به دلیل رتبه ممتاز مستقیماً وارد دوره دستیاری جراحی (Residency) در دانشگاه شیراز شد و دوره دستیاری خود را از سال 1367 تا 1371 گذراند. به دلیل شناخت اساتید از ایشان از همان سال 1371 به عنوان عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب شدند

دکتر علی منافی جراح پلاستیک و زیبایی
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی
تماس با پزشک