دکتر علی منافی 4 لاغری و پیکر تراشی 4 جراحی پلاستیک لیفت ران یا تایپلاستی

دسته بندی سایت دکتر علی منافی

آخرین دیدگاه ها

جراحی پلاستیک لیفت ران یا تایپلاستی

تایپلاستی که با نام جراحی پلاستیک لیفت ران هم شناخته می شود به یک نوع روش جراحی گفته می شود که به سفت کردن و بهبود ظاهر ران ها کمک می کند. شل شدن ران ها که به دلایل مختلفی مانند پوست اضافی، بارداری، بالا رفتن سن و سال یا کاهش وزن شدید رخ می دهد می تواند ظاهر بدی را برای ران ها فراهم کند. با انجام جراحی پلاستیک ران می توان به بهبود آن ها کمک کرد.

وجود بافت های چربی در ناحیه ران ها می تواند باعث ایجاد فرورفتگی هایی در پوست ران ها شود که ظاهر بدی ایجاد می کند. هدف از انجام جراحی لیفت ران ها بالا کشیدن ران ها و ایجاد تناسب بهتر برای آن ها می باشد تا ظاهری لاغر تر و متناسب تر با دیگر نواحی بدن داشته باشند. با ترکیب جراحی لیپوساکشن ران ها و تایپلاستی می توان ظاهری صاف تر و عضله ای تر برای ران ها ایجاد نمود.

افرادی که قصد انجام جراحی لیفت ران دارند باید بدانند که این روش برای کاهش وزن مناسب نیست. این روش برای افرادی که نزدیک به وزن ایده آل خود هستند ولی از ظاهر ران های خود ناراضی هستند مناسب می باشد.

پوست شل و افتاده نواحی ران را می توان با کمک این جراحی برداشت و ظاهر بهتری را برای فرد ایجاد کرد. بعد از رژیم های لاغری  و یا کاهش وزن های زیاد پوست ایبن ناحیه دچار شلی و افتادگی می شود که ظاهر نامناسببی را برای فرد ایجاد می کند. جراحی لیفت ران می تواند گزینه مناسبی برای خارج کردن چربی اضافی این نواحی و جدا کردن پوست افتاده باشد.

جراحی لیفت ران می تواند به صورت عمودی و. افقی انجام شود ت پوست و چربی اضافه از هر دو جهت جمع اوری شده و به حالت مطلوب نزدیک شود.این چربیها و افتادگی پوست از قسمت خارجی ران برداشته می شود.

جراحی پلاستیک لیفت ران یا تایپلاستی
جراحی پلاستیک لیفت ران یا تایپلاستی

انواع روش جراحی لیفت ران

سه نوع جراحی لیفت ران یا تایپلاستی وجود دارد:

  • لیفت داخلی ران که پوست بخش داخلی ران ها را هدف قرار می دهد.
  • لیت ناحیه میانی ران ها که پوست و چربی ناحیه بالایی داخل ران ها را هدف قرار می دهد.
  • لیفت دو طرفه ران ها که بر پوست ناحیه جلویی و بیرونی ران ها تمرکز دارد.

تایپلاستی داخلی و میانی به جراحی هایی گفته می شود که معمولاً به صورت سرپایی انجام می گیرند. ولی بیمار برای لیفت دوطرفه ران ها نیاز دارد که یک شب در بیمارستان بستری شود.

جراحی تایپلاستی

تایپلاستی معمولاً به صورت سرپایی انجام می گیرد و با بیهوشی کلی یا اپیدورال انجام می گیرد. بر اساس نوع جراحی لیفت ران و ناحیه مورد درمان، الگوهای برش متفاوت می باشند. متداول ترین تکنیک برای لیفت ران با ایجاد برشی در ناحیه کشاله ران آغاز می گردد. در تمامی تکنیک ها پوست یا چربی برداشته می شود. بافت زیرین ران ها تغییر شکل داده می شوند و پوست های باقی مانده کشیده شده و صاف می گردند. بخیه های لازم برای بستن نواحی باز شده انجام می گیرد. این جراحی معمولاً بین 2 تا 3 ساعت زمان می برد. دکتر علی منافی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند و در انجام کلیه جراحی های پلاستیک بدن و صورت تجربه و تبحر بسیار بالایی دارند. در صورت تمایل به برقرای ارتباط می توانید با شماره های مطب 02188879941 و 02188879942 و 02188797882 تماس بگیرید. همچنین برای ارتباط با دکتر می توانید به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

به خاطر داشته باشید پیش از جراحی لیفت ران مصرف سیگار و دخانیات ممنوع میباشد و باید از حدود 2 هفته قبل از انجام جراحی مصرف دخانیات را متوقف کنید.

دوران نقاهت بعد از جراحی لیفت ران

بعد از جراحی کبودی، تورم و زخم در ناحیه مشاهده می شود. نیاز است که از گن های فشاری برای ناحیه ران ها استفاده شود تا تورم را کاهش داده و سرعت ترمیم را افزایش دهد. در برخی موارد از لوله هایی برای تخلیه مایعات و خون های اضافه استفاده می شود و از احتمال عفونت کاسته می شود.

ظرفه دو هفته بعد از جراحی بخیه ها کشیده می شوند. داروهایی برای کنترل درد و تورم برای بیمار تجویز می شود که طبق دستور پزشک باید مصرف گردند. 48 ساعت بعد از جراحی می توان استحمام نمود. بیمار بعد از 7 تا 10 روز می تواند به محل کار خود بازگردد.

منبع : https://www.verywellhealth.com/inner-thigh-lift-surgery-2709901

دکتر علی منافی جراح پلاستیک

دکتر علی منافی

دکتر علی منافی در اردبیل به دنیا آمده و تحصیلات خود را تا آخر دبیرستان در آن شهر گذراند. در سال 1357 با کسب رتبه برتر کنکور سراسری وارد دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد و در سال 1367 فارغ التحصیل گردید و به دلیل رتبه ممتاز مستقیماً وارد دوره دستیاری جراحی (Residency) در دانشگاه شیراز شد و دوره دستیاری خود را از سال 1367 تا 1371 گذراند. به دلیل شناخت اساتید از ایشان از همان سال 1371 به عنوان عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب شدند

دکتر علی منافی جراح پلاستیک و زیبایی
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی
تماس با پزشک