دکتر علی منافی 4 جراحی بینی 4 هزینه عمل بینی گوشتی 1402

دسته بندی سایت دکتر علی منافی

آخرین دیدگاه ها

هزینه عمل بینی گوشتی 1402

قبل از عمل بینی گوشتی، افراد سوالات زیادی دررباره هزینه بینی گوشتی در تهران و شهرستان ها برایشان پیش می آِید. در این مقاله از سایت دکتر منافی قصد داریم تا به سوال شما در مورد هزینه بینی گوشتی پاسخ دهیم.

اطلاع از هطینه عمل بینی گوشتی دکتر علی منافی

عوامل موثر بر هزینه بینی گوشتی

قبلا از پرداخت هرگونه هزینه ای بهتر است مواردی را که به آنها  اشاره می کنیم را بدانید تا با آگاهی بیشتری پزشک خود را انتخاب کنید.

نوع رویه

رینوپلاستی گوشتی را می توان با دو روش متفاوت انجام داد، جراحی بینی باز و عمل بینی بسته. اولی شامل یک برش کوچک روی کلوملا است، در حالی که دومی شامل برش هایی در داخل سوراخ های بینی است. انتخاب روش به میزان تغییرات مورد نیاز و ترجیح جراح بستگی دارد.

پیچیدگی ریه

میزان تغییرات ایجاد شده نیز می تواند در هزینه جراحی بینی تاثیر بگذارد. روش های ساده مانند تغییر شکل نوک بینی یا باریک کردن سوراخ های بینی، نسبت به روش های پیچیده تر، مانند اصلاح انحراف تیغه بینی یا تغییر شکل پل بینی، هزینه کمتری دارند.

یک روش پیچیده تر ممکن است به زمان جراحی طولانی تر، استفاده از تکنیک ها و مواد پیشرفته و سطح بالاتری از مهارت جراح نیاز داشته باشد. همه این موارد می تواند، هزینه عمل را افزایش دهند. جراح شما می تواند بر اساس نیاز ها و اهداف زیبایی به شما در مورد پیچیدگی های عمل جراحی شما مشاوره دهد.

مدارک تحصیلی جراح

یکی دیگر از عواملی که می تواند بر هزینه عمل بینی گوشتی تاثیر بگذارد، سطح تجربه و صلاحیت جراح است. دکتر منافی، جراح پلاستیکی است که با تجربه گسترده در انجام جراحی زیبایی بینی نسبت به جراحان با تجربه کمتر هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت می کنند. این موضوع به این دلیل است که جراح با تجربه درک بهتری از پیچیدگی های این روش دارند و برای ارائه بهترین نتایج ممکن مجهز تر هستند.

وقتی صحبت از جراحی بینی می شود، همیشه بهترین کار این است که بهترین و معتبرترین متخصص جراحی پلاستیک را انتخاب کنند، حتی اگر هزینه آن بیشتر باشد، ایمنی شما قبل از هر چیزی مهم تر است. علاوه بر این، بینی شما یکی از قابل مشاهده ترین عناصر صورت شما است، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که طبیعی ترین و هماهنگ ترین نتایج را به دست می آورید.

هزینه های بیهوشی

هزینه بیهوشی یک هزینه اضافی است که هنگام برنامه ریزی برای عمل جراحی بینی باید در نظر گرفته شود، نوع بیهوشی مورد استفاده به پیچیدگی عمل زیبایی و ترجیح جراح بستگی دارد. بی حسی موضعی اغلب برای اعمال جزئی مانند تغییر شکل نوک بینی استفاده می شود، در حالی که ممکن است برای جراحی های پیچیده تر، بیهوشی عمومی مورد نیاز باشد.

هزینه-بینی-گوشتی
قیمت-بینی-گوشتی

محل جراحی

موقعیت جغرافیایی جراحی، نیز می تواند بر هزینه عمل بینی تاثیر بگذارد. روش هایی که در شهر های بزرگتر انجام می شوند نسبت به روش هایی که در شهر های کوچکتر  یا مناطق روستایی انجام می شود، گران تر هستند. این به این دلیل است که هزینه زندگی در شهر های بزرگتر به طور کلی بالاتر است.

صرف نظر از اینکه این جراحی زیبایی را در شهر بزرگتر انجام می دهید یا شهر کوچکتر، باید یک مطب را انتخاب کنید که متخصص در جراحی بینی تجربه زیادی در انجام این نوع عمل داشته باشد.

تاریخچه پزشکی

سابقه پزشکی شما می تواند از طریق مختلفی بر هزینه جراحی بینی تاثیر بگذارد، اگر شرایط پزشکی زمینه ای مانند دیابت، فشار خون بالا دارید، پزشک می تواند هزینه عمل را افزایش دهد، زیرا جراح ممکن است به آزمایش های پزشکی و اقدامات احتیاطی اضافی برای اطمینان از ایمنی شما در طول و بعد از جراحی نیاز داشته باشد.

به طور کلی، هرچه تاریخچه پزشک پیچیده تر باشد، هزینه عمل جراحی زیبایی بینی بیشتر می شود. مهم است که تاریخچه پزشکی خود را با جراح خود در میان بگذارید تا از سلامتی شما آگاه باشد.

انتظارات بیمار

یکی از مواردی که بیماران اغلب هنگام تعیین هزینه عمل بینی گوشتی نادیده می گیرند، انتظارات خودشان است. اگر انتظارات خاص و پیچیده ای از عمل بینی خود دارید، ممکن است نیاز به زمان و تخصص بیشتری از جراح داشته باشید که منجر به هزینه بیشتر شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید  تغییر قابل توجهی در شکل بینی خود ایجاد کنید، جراحی ممکن است به روش پیچیده تری نیاز داشته باشد که هزینه را افزایش می دهد.

هزینه جراحی بینی گوشتی در تهران

یکی از مهم ترین سولاتی که به کرّات از دختران و پسران جوان می شنویم این است که هزینه عمل بینی گوشتی چقدر است.

باید گفت جراحی بینی بسته به شرایط و معیارهایی متغیر است. بدین معنا که نمی توان گفت برای این عمل نرخ ثابتی وجود دارد. یکی از دلایلی که موجب شده است این جراحی هزینه ای ثابت نداشته باشد این است که این جراحی تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. و به نوعی جزء جراحی های غیر ضروری شمرده می شود.

نوع عملهزینه
عمل ترمیم بینی گوشتیپس از معاینه توسط جراح هزینه نهایی تعیین می گردد.
عمل بینی گوشتی همراه با انحراف بینیشروع قیمت از 30 میلیون تومان (به دلیل اینکه دو عمل محسوب می شود، ممکن است هزینه زیادتر شود)
جراحی بینی گوشتیشروع قیمت از 25 میلیون تومان
باتوجه به اینکه عوامل زیادی در این قیمت ها موثر است، برای اطلاعات دقیق تر با مطب دکتر تماس بگیرید.

ایا بیمه، جراحی بین را پوشش می دهد؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که افراد هنگام استعلام هزینه جراحی بینی می پرسند، این است که آیا این عمل تحت پوش بیمه است یا خیر. پاسخ برای همه متفاوت است، زیرا بستگی به بیمه نامه دارد.

جراحی بینی گوشتی معمولا یک عمل زیبایی محسوب می شود و تحت پوشش طرح های بیمه سلامت قرار می گیرد. اما اگر جراحی پلاستیک به دلایل پزشکی مانند اصلاح مشکلات تنفسی یا به عنوان جراحی ترمیمی برای ترمیم آسیب بینی انجام شود، ممکن است تحت پوشش بیمه قرار گیرد. حتما با مسئول بیمه خود صحبت کنید تا ببیند که آیا آن ها این روش را پوشش می دهند و چه الزاماتی خاصی برای پوشش وجود دارد.

نتیجه گیری

هنگام بررسی عمل بینی، مهم است که تمام عوامل دخیل را به دقت در نظر بگیرید، زیرا این عوامل هزینه جراحی را تعیین می کنند. علاوه براین، یک جراح پلاستیک ماهر و با تجربه را انتخاب کنید که بتواند نیاز های شما را به طور صادقانه ارزیابی کند و شما را به نتیجه دلخواهتان برساند.

سوالات متداول

دکتر علی منافی جراح پلاستیک

دکتر علی منافی

دکتر علی منافی در اردبیل به دنیا آمده و تحصیلات خود را تا آخر دبیرستان در آن شهر گذراند. در سال 1357 با کسب رتبه برتر کنکور سراسری وارد دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد و در سال 1367 فارغ التحصیل گردید و به دلیل رتبه ممتاز مستقیماً وارد دوره دستیاری جراحی (Residency) در دانشگاه شیراز شد و دوره دستیاری خود را از سال 1367 تا 1371 گذراند. به دلیل شناخت اساتید از ایشان از همان سال 1371 به عنوان عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب شدند

دکتر علی منافی جراح پلاستیک و زیبایی
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی
تماس با پزشک