دکتر علی منافی 4 عمل زیبایی صورت 4 جراحی جوانسازی صورت ( لیفت صورت)

دسته بندی سایت دکتر علی منافی

آخرین دیدگاه ها

جراحی جوانسازی صورت ( لیفت صورت)

جراحی جوانسازی صورت

در سال های اخیر که بسیاری از روش های جوان سازی صورت رونق بسیار گرفته اند، عده ای هم با انجام بعضی از روش های کم تهاجمی تر و بدون جراحی اقدام به انجام تزریقات ژل و بوتاکس  به نقاط مختلف صورت می کنند که با توجه به موقتی بودن این روش ها و دائمی بودن و تغییرات چشم گیری که در روش های جراحی وجود دارد، جراحی های جوانسازی پوست صورت بیشتر مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. افرادی که درون شاد و جوان دارند می خواهند این سرخوشی در چهره شان هم نمایان شود. در حال حاضر نیز به رایج ترین جراحی های جوانسازی صورت که لیفت پوست صورت می باشد اشاره خواهیم کرد. تا مخاطبین عزیزی که قصد انجام چنین کار های را دارند با دیدی باز و واقع بینانه ای به سمت این اقدامات گام بر دارند و در خصوص کاری که انجام می دهند آگاهی داشته باشند.

جراحی لیفت صورت چیست و چگونه انجام می شود؟

لیفت صورت روشی است برای سفت کردن و کشیدن پوست صورت، گردن، پیشانی، گونه، که در اتاق عمل و به صورت جراحی انجام می شود، نتایجی طولانی و مطلوب تری را به همراه خواهد داشت. در این جراحی بیمار تحت بیهوشی قرار می گیرد و در ادامه جراح با ایجاد علامت های بر روی پوست صورت و نقاط مشخص شده برای برش، اقدام به برش زدن پوست و برداشتن لایه های چربی و پوست های اضافی می کند و در نهایت پوست به عقب کشیده می شود و تغییرات شگرفی در چهره نمایان می شود.

این روش به راحتی می تواند خانم های را که بر اثر عوامل مختلف محیطی و افزایش سن، پوستی شل شده و افتاده دارند و پیری  را بیشتر در چهره شان آورده است را به طور عجیبی جوان کند.

 چه مدت زمان برای بهبودی عمل جراحی لیفت صورت لازم است؟

مدت زمان بهبودی و نقاهت برای هر فردی متفاوت است و به شرایط جسمی و روحی شخص بستگی دارد. اما بر اساس تحقیقاتی که به تازگی انجام شده است، به طور معمول بین 10-14 روز زمان لازم است تا به افرادی که عمل جراحی لیفت صورت را تجربه کرده اند به بهبودی کامل برسند.

جراحی جوانسازی صورت

جراحی جوانسازی صورت

مزایای انجام عمل های جراحی جوانسازی صورت

  • چهره افراد را جوان و جذاب تر می کند.
  • بهبود کیفیت زندگی، سوق دادن افراد به سمت زندگی موفقیت آمیز و سالم تر
  • افزایش روحیه خود باوری و اعتماد به نفس
  • باعث از بین رفتن چین و چروک ها و رفع پیری زودرس در صورت می شود.
  • جراحی های جوانسازی پوست صورت نتایج چشم گیر و دائمی دارد.

نکاتی در مورد عمل جراحی جوانسازی صورت

  • نکته ابتدایی و قابل ذکر این است که ما نمی توانیم پیری را به تعویق بیاندازیم، اما می توانیم از سرعت و شدت و حدت آن بکاهیم.
  • باید متخصص جراحی را انتخاب کنید که از تجربه و تبحر بالایی بر خوردار باشد، علاوه بر آن تناسب و زیباشناختی بداند تا بتواند تقارن را در عمل جراحی اجرا کند.
  • عمل های جراحی می توانند به صورت عمقی به درمان پیری و چین و چروک های صورت بپردازند. به همین دلیل ماندگار و همیشگی اند.
  • به طور کلی هر کسی باید به طور مداوم برای حفظ سلامت و شادابی پوست خود تلاش کند و یا با انجام چنین روش هایی طراوت را به پوست خود هدیه دهد.
  • در کنار روش های بسیاری که برای جوان سازی پوست وجود دارد، باید به دنبال بهترین آن ها باشید، روشی که بتوانید نتیجه دلخواه خود را از آن کسب کنید و همینطور ماندگاری بالا داشته باشد.
  • به یاد داشته باشید در هنگام ملاقات با جراح پلاستیک باید در خصوص مراقبت های قبل و بعد از جراحی که بسیار لازم و ضروری است صحبت کنید و از او سوال کنید تا جای ابهامی باقی نماند.
  • انواع روش های جراحی جوان سازی پوست معمولاٌ برای افراد بالای 30 سال انجام می شود. زیرا به نوع پوست، میزان چین خوردگی و افتادگی آن بستگی دارد.
  • در انجام چنین عمل هایی جای نگرانی نیست، اگر بهترین جراح پلاستیک را انتخاب کرده اید با خیالی آسوده به او اطمینان کنید و بعد از عمل نتایج حاصل شده را مشاهده کنید.
  • حتماٌ قبل از انجام عمل جراحی جوانسازی صورت یک عکس واضح و با کیفیتی از چهره خود بردارید تا بعد از عمل، تغییرات ایجاد شده فاش شود.

خطراتی که به صورت احتمالی در جراحی لیفت صورت وجود دارد!

عمل جراحی لیفت صورت مانند هر عمل دیگری عوارضی دارد که به ندرت اتفاق می افتد که دائمی باشند، اما با این حال باز هم برای شما می گوییم تا با عوارض جانبی آن نیز آشنا باشید.

برای نمونه می توان به واکنش های حساسیتی به دارو های بیهوشی اشاره کرد که حدود 24 ساعت طول می کشد تا از بین برود. البته بیشتر ددر افراد مسن، چاق و دیابتی بروز پیدا خواهد کرد. یا عدم رضایت از نوع جراحی که می تواند امری عادی باشد، برخی از انتظاراتی که برای بعد از عمل خود دارند  شاید برآورده نشوند.

دکتر علی منافی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند و در انجام کلیه جراحی های پلاستیک بدن و صورت تجربه و تبحر بسیار بالایی دارند. در صورت تمایل به برقرای ارتباط می توانید با شماره های مطب 02188879941 و 02188879942 و 02188797882 تماس بگیرید. همچنین برای ارتباط با دکتر می توانید به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

هزینه روش های جراحی جوانسازی صورت به چه صورت محاسبه می شود؟

این هزینه ها براساس فاکتور هایی محاسبه می شوند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

میزان تخصص، تبحر، تجربه، محبوبیت، موقعیت مکانی مطب پزشک، تعداد جلسات مراجعه قبل و بعد از عمل، نوع بیمارستان (خصوصی-دولتی) مورد نظر برای عمل، میزان مواد مورد استفاده کمیت و کیفیت آن ها، همه و همه میزان هزینه های جاری برای عمل جراحی جوانسازی صورت را مشخص می کنند.

نتیجه گیری

برای انجام هر گونه عمل جراحی زیبایی به مزایا و معایب آن توجه کنید و در خصوص تصمیم مورد نظر اطلاعات بیشتری جمع آوری کنید و مطالعه کنید تا بتوانید بهترین عمل جراحی جوانسازی صورت را پشت سر بگذارید.

دکتر علی منافی جراح پلاستیک

دکتر علی منافی

دکتر علی منافی در اردبیل به دنیا آمده و تحصیلات خود را تا آخر دبیرستان در آن شهر گذراند. در سال 1357 با کسب رتبه برتر کنکور سراسری وارد دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد و در سال 1367 فارغ التحصیل گردید و به دلیل رتبه ممتاز مستقیماً وارد دوره دستیاری جراحی (Residency) در دانشگاه شیراز شد و دوره دستیاری خود را از سال 1367 تا 1371 گذراند. به دلیل شناخت اساتید از ایشان از همان سال 1371 به عنوان عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب شدند

دکتر علی منافی جراح پلاستیک و زیبایی
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی
تماس با پزشک