دکتر علی منافی 4 جراحی بینی 4 جراحی بینی فانتزی + فیلم و عکس جذاب

دسته بندی سایت دکتر علی منافی

آخرین دیدگاه ها

جراحی بینی فانتزی + فیلم و عکس جذاب

بینی ستون چهره است و در مرکز صورت نقش اصلی را در استایل یک چهره ایفا می کند. به همین دلیل در دوران حاضر، شاهد وفور جراحی بینی در بین مردم به خصوص در میان زنان و دختران جوان هستیم که اندک اندک گرایش به آن در میان مردان جوان نیز در حال افزایش است.

یکی از اَشکال پر طرفدار بینی حالت فانتزی یا عروسکی است که نوع بسیار جذاب و در عین حال ظریف است که ایجاد آن نیاز به مهارت بالای متخصص و جراح زیبایی بینی دارد. البته این نوع روش جراحی می تواند عوارض زیادی داشته باشد و معمولاً در بسیاری موارد برای بیمار انجام نمی گیرد.

جراحی بینی فانتزی
جراحی بینی فانتزی

غیر از وضعیت های خاص که ممکن است برای بینی افراد پیش بیاید مانند شکستگی، یا انحراف مادر زادی و پولیپ بینی، در حالت عادی نیز افراد ممکن است از وضعیت بینی گوشتی یا بینی استخوانی خود راضی نباشند. در اینکه زیبایی بینی تا چه حد در چهره افراد مهم است و بینی زیبا صورت انسان را زیباتر می کند شکی نیست. امروزه انتخاب شکل نهایی بینی برای افرادی که به دنبال زیبایی بینی خود هستند یک چالش محسوب می شود.

بینی فانتزی چیست؟

زمانی که زاویه بین نوک بینی و نوک لب بالایی 90 تا 100 درجه باشد با یک بینی سربالا یا عروسکی یا فانتزی مواجه هستیم. اگر این زاویه از 105 بیشتر شد آنوقت با بینی خوکی مواجه خواهیم بود. بینی فانتزی نسبت به بینی معمولی به میزان بیشتری باریک و کوچکتر است.

در جراحی بینی فانتزی، اندازه بینی به مقدار بیشتری کوچک می شود. اگر جراحی بینی فانتزی به درستی و با مهارت بالایی انجام شود و آناتومی صورت فرد پتانسیل این مورد را داشته باشد پس از جراحی چهره حالت ریز نقش و جوانتری پیدا می کند و جوان تر  دیده میشود. از میان روش های جراحی بینی نمی توان گفت کدام روش بهتر و کدام مدل قشنگ تر است. انتخاب مدل بینی بعد از عمل موضوعی است که باید با سایر اجزای چهره شما هماهنگ باشد.  برای انتخاب مدل جراحی بینی حتما نظر جراح خود را در نظر بگیرید و برای انجام جراحی به روش فانتزی یا مدل های دگر مصمم نباشید چراکه جراحان زیبایی به علت تجربه و سابقه ای که در زیبایی شناسی و آناتومی چهره افراد دارند بهتر می توانند شما را در انتخاب بهترین شکلی که برای صورت شما مناسب است را انتخاب نمایند.

عمل بینی عروسکی

افرادی می توانند به بینی فانتزی فکر کنند که بینی گوشتی ندارند. چون اگر بینی شما استخوانی باشد می توان با جراحی آن را به یک بینی فانتزی تبدیل کرد. در کل موارد متعدد زیادی در این جراحی باید مورد نظر قرار گیرد. پس اگر قصد جراحی بینی عروسکی دارید حتما باید به یک پزشک زیبایی متخصص با مهارت بسیار بالا مراجعه کنید چون کوچکترین ایرادی در بینی شما چه از نظر بزرگی و کوچکی و زیبایی آن و چه از نظر عملکرد بینی در تنفس و دیگر وظایف طبیعی آن می تواند مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند. برای مطالعه عوارض جراحی بینی عروسکی این مقال را بخوانید.

تفاوت بینی های فانتزی با مدل های دیگر بینی علاوه بر کوچکتر بودن بینی در اقوش روی بینی و انحنای ان نیز می باشد. دربینی های فانتزی نوک بینی حالت سر بالا دارد . همانطور که گفته شد جراح باید مهارت کافی داشته باشد تا میزان سر بالا بودن بینی را به درستی مشخص کند و این مقدار بیشتر نشود و حالت خوک مانند به خود نگیرد. قد بینی در این جراحی کوتاه تر می شود و قوس روی بینی از بینی طبیعی بیشتر می شود. طبیعتا با این فرم بینی سوراخ های آن باید کوچک و متناسب با سایر قسمت ها باشد تا حالت غیر عادی نداشته باشد. از ویژگی های این جراحی ایجاد خط بالای پره های بینی است. در تصاویر زیر می توانید نمونه عکس های قبل و بعد از جراحی بینی را مشاهده کنید.

نمونه کار جراحی بینی 04

مدل بینی فانتزی چه ویژگی هایی دارد؟

بینی های که بر روی آن ها جراحی بینی فانتزی انجام شده است ، دارای ویژگی های زیر می باشند :

  • سایز بینی بسیار کوچک است.
  • نوک این بینی سر بالا می باشد.
  • تیغه بینی های فانتزی ، بسیار نازک است.
  • قوس زیادی در نمای نیم رخ بینی های فانتزی، دیده می شود.
  • در بینی های فانتزی، سوراخ های بینی خیلی کوچک هستند.

لازم است این نوع جراحی با سایر اجزای صورت تناسب داشته باشد و خود بینی نیز از لحاظ استحکام استخوان و غضروف و ضخامت پوست، شرایط لازم برای این نوع جراحی کردن را داشته باشد.

نکاتی که باید درباره جراحی بینی فانتزی بدانیم

این جراحی تنها برای افارد یکه دارای بینی های استخوانی و پوست نازک هستند مناسب است. به افرادی که بینی های گوشتی با پوست بسیار ضخیم دارند توصیه میوشد از روش های دیگر و مدل های دیگری برای جراحی زیبایی خود استفاده نمایند. جراحی بینی فانتزی به علت کوچک کردن اندازه بینی و اندازه سوراخ های بینی باید توسط جراح قابل و مهار انجام شود تا به نتیجه مطلب برسد و دارای عوارض زیادی نباشد. در صورت عدم مهارت و توجه پزشک و کوچک کردن بیش از اندازه سورخ های بینی ممکن است تنفس سخت شود و مشکلاتی را برای فرد ایجاد نماید. در جلسات مشاوره ای که پیش از جراحی برگذار می شود با برسی بینی امکان انجام جراحی فانتزی یا عروسکی بررسی می شود. برای مشاهده نمونه کار های بیشتر پیج اینستاگرام دکتر منافی را دنبال کنید.

بعد از عمل بینی فانتزی چکار باید کرد؟

پس از انجام عمل بر روی بینی شما یک اسپیلنت قرار داده می شود. در نتیجه نباید تا مدتی صورت خود را خیس کنید زیرا اسپیلنت را شل می کند. باید از دستمال مرطوب استفاده کنید.بهتر است پس از جراحی تا مدتی از رفتن به مکان های شلوغ که احتمال آسیب به بینی وجود دارد، خود داری کنید. همچنین استفاده از الکل و دخانیات را به بعد از پایان دوره نقاهت موکول کرده و در این دوران از مصرف این مواد خودداری کنید. همچنین قرار گرفتن در آفتاب و شنا کردن تا مدتی نباید انجام شود. به خاطر داشته باشید انجام مراقبت های بعد از جراحی بینی به درستی و هر چه بهتر در  بهتر شده نتیجه جراحی موثر است.

  • فعالیت سنگین و ورزش و قرار گرفتن در معرض مواد آلرژی زا ممنوع است.
  • غذای سفت نخورید که با جویدن سخت باعث آسیب رساندن به بافتهای تغییر یافته بینی می شوید.
  • از خندیدن خمیازه کشیدن و صحبت کردن پرهیز کنید.
  • سرتان در هنگام خواب از بدنتان زاویه30 درجه داشته و رو به بالا باشد.
  • مصرف دخانیات و الکل پس از جراحی و حتی قبل از آن ممنوع است.

هزینه جراحی بینی فانتزی چقدر است ؟

تماس-با-مطب-دکتر-علی-منافی

نمی توان هزینه ی دقیقی را برای جراحی بینی فانتزی تعیین کرد و این هزینه در واقع به مهارت و تجربه جراح بستگی دارد، بنابراین هزینه عمل بینی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. بنابراین هزینه عمل در افراد مختلف یکسان نیست. همچنین سلیقه‌ی بیمار نیز در هزینه نهایی عمل تاثیرگزار است. برای آگاهی از هزینه عمل می‌توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

به طور کلی عمل بینی یکی از شیوه های درمان عوارض و اختلالات بینی نیز محسوب می شود و صرفا برای زیبایی نیست. ممکن است در اثر ضربه بینی آسیب ببیند و شما نیاز به جراحی شکستگی بینی داشته باشید. یا برای درمان پولیپ یا انحراف استخوان بینی، نیاز به عمل جراحی باشد. حال می توان عمل های درمانی را با زیبایی تلفیق کرد که اکثراً به این موضوع اقبال نشان می دهند.

دکتر علی منافی بهترین جراح پلاستیک بینی می تواند پیش از عمل بینی شما را در این زمینه یاری دهد.

دکتر علی منافی جراح پلاستیک

دکتر علی منافی

دکتر علی منافی در اردبیل به دنیا آمده و تحصیلات خود را تا آخر دبیرستان در آن شهر گذراند. در سال 1357 با کسب رتبه برتر کنکور سراسری وارد دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد و در سال 1367 فارغ التحصیل گردید و به دلیل رتبه ممتاز مستقیماً وارد دوره دستیاری جراحی (Residency) در دانشگاه شیراز شد و دوره دستیاری خود را از سال 1367 تا 1371 گذراند. به دلیل شناخت اساتید از ایشان از همان سال 1371 به عنوان عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب شدند

دکتر علی منافی جراح پلاستیک و زیبایی
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی
تماس با پزشک