دکتر علی منافی 4 جراحی بینی 4 عمل بینی در مردان

دسته بندی سایت دکتر علی منافی

آخرین دیدگاه ها

عمل بینی در مردان

عمل بینی در مردان پیچیدگی های مختلفی دارد. زیرا شکل نهایی بینی باید به گونه ها، چانه، چشم های مردانه و دیگر اجزای صورت بیاید. رینوپلاستی به چهره مردانه کمک می کند تا تقارن بهتری داشته باشد و شکل و سایز بینی بهبود یابد و نواقص صورت کاهش یابد و ناحیه پل بینی و نوک بینی حالت و فرم بهتری پیدا کند.

رینوپلاستی جراحی پیچیده ای است که باید توسط یک جراح خبره و وارد انجام گیرد. به این ترتیب بیماران مرد می توانند در طول جراحی به جراح خود اعتماد کنند و شاهد نتیجه خوبی باشند.

رینوپلاستی در مردان می تواند به شیوه باز یا بسته انجام گیرد. در این نوع از جراحی نیازهای بیمار بررسی می شود و نواحی از بینی که نیاز به تغییر و بهبود ظاهر دارند تغییر می کنند. همچنین در جلسه مشاوره تمامی پیشنهادات لازم به بیمار گفته می شود تا ابهامی باقی نماند. بیمار لازم است که قبل از جراحی تمامی مشکلاتی که دارد ( از لحاظ تنفسی و عملکرد بینی تا مشکلات ظاهری ) به بهترین جراح بینی در تهران بازگو کند. به این ترتیب روند جراحی می تواند بهتر پیش رفته و نتیجه بهتری حاصل شود.

عمل بینی در مردان
عمل بینی در مردان

عمل بینی در مردان چگونه انجام می گیرد؟

رینوپلاستی مردانه تمامی خصوصیات یک چهره مردانه را در نظر می گیرد. جراحی پلاستیک بینی باید با ظرافت های بسیاری انجام گیرد تا کمک کند چهره بیمار حالتی مردانه و نه زنانه پیدا کند. در حقیقت باید حالت چهره بهبود یابد.

بینی مردان معمولاً اندازه بزرگی دارد و پل بینی برامده است و نوک بینی با زاویه 90 درجه از لب بالایی قرار دارد. از سوی دیگر بینی زنانه پل کوتاه تری دارد و زاویه نوک بینی متفاوت است.

همچنین در بسیاری از بیماران دیده شده است که بینی مردان پل بلندتری دارد و از پل بینی زنانه پهن تر است. بینی مردانه به طور کلی نوک بزرگ تری دارد.

تمامی این نکات در یک جراحی بینی که برای مردان انجام می گیرد باید در نظر گرفته شوند تا ظاهر مردانه افراد تحت الشعاع قرار نگیرد. در حقیقت چهره مردان بعد از جراحی باید ظاهری مردانه تر پیدا کند و نه زنانه تر.

تفاوت جراحی بینی زنانه و مردانه

با اینکه رینوپلاستی مردانه و زنانه با یکدیگر متفاوت است، ولی هدف از این جراحی ها کاملاً متفاوت است. مردانی که تحت این جراحی قرار می گیرند انتظارات متفاوتی از جراحی دارند و همچنین زنان توقعات دیگری دارند.

در حقیقت باید ظاهری متعادل و طبیعی برای هر زن و مرد ایجاد شود.

مزایای جراحی بینی مردانه

مزایای مختلفی برای جراحی بینی در مردان وجود دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • بهبود تقارن بینی : فرد بعد از جراحی متوجه بهبود تقارن صورت و هماهنگی اجزای صورت می شود.
  • بازسازی نقص های ساختاری بینی : در بسیاری از موارد جراحی بینی مردان به منظور رفع نقایص ساختاری بینی انجام می گیرد.
  • بهبود اعتماد به نفس فرد : بسیاری از جراحی های بینی می تواند به بهبود ظاهر صورت فرد منجر شود و در نتیجه منجر به افزایش اعتماد به نفس فرد شود.

دکتر علی منافی جراح پلاستیک

دکتر علی منافی

دکتر علی منافی در اردبیل به دنیا آمده و تحصیلات خود را تا آخر دبیرستان در آن شهر گذراند. در سال 1357 با کسب رتبه برتر کنکور سراسری وارد دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد و در سال 1367 فارغ التحصیل گردید و به دلیل رتبه ممتاز مستقیماً وارد دوره دستیاری جراحی (Residency) در دانشگاه شیراز شد و دوره دستیاری خود را از سال 1367 تا 1371 گذراند. به دلیل شناخت اساتید از ایشان از همان سال 1371 به عنوان عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب شدند

دکتر علی منافی جراح پلاستیک و زیبایی
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی
تماس با پزشک